Հունվարի աշխատաժամանակ

Բոլոր օրերին աշխատանքների մի մասը ուղեկցվում է «Թեյ» նախագծով (թեյի շուրջ տեղեկությունների կուտակում, ամեն անգամ տարբեր թեյի պատպատրաստմամբ, թեյախմությամբ)։

  1. Երկուշաբթի
    9.00-12.30
  • «Կարդում ենք դասական արձակ» նախագծի քննարկումների նախապատրաստում
  • «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի շրջանակներում նախակրթարանի հետ աշխատանք Թումանյանի հեքիաթների շուրջ (հեքիաթի ընտրություն, սովորողներին մեթոդական ցուցումներ)։
  • Հաջորդ օրերին անելիքների քննարկում։
  • Օրվա լրատվության կազմակերպում։

 12.30-13.00 ընդմիջում

13.00-14.00

  • Խորհրդատվական ժամ
  • Ընտրությամբ խմբի հետ աշխատանք։

2. Երեքշաբթի

09.00-12.00

  • «Կարդում ենք դասական արձակ» նախագծի քննարկումների նախապատրաստում
  • «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի շրջանակներում նախակրթարանի հետ աշխատանք Թումանյանի հեքիաթների շուրջ (հեքիաթի ընթերցում, սաների նկարները հեքիաթի շուրջը, սաների տպավորությունները օրվա հանդիպումից)։
  • Հաջորդ օրերին անելիքների քննարկում։
  • Օրվա լրատվության կազմակերպում։13.00-14.00
  • «Կիթառն է երգում» նախագծով հավաք-երգ-քննարկում
  • Ընտրությամբ խմբի հետ աշխատանք։

3.Չորեքշաբթի

09.00-10.00- սովորողների բլոգներում աշխատանք
10.00.12.00

  • Կարդում ենք դասական արձակ» նախագծի ընտրված ստեղծագործության քննարկում։
  • «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով սաների հետ ավագ սովորողների աշխատանք. ստեղծագործության բեմականացում։

12.00-12.30- սովորողների բլոգներում աշխատանք։
12.30-13.00 ընդմիջում

13.00-14.00

  • «Կիթառն է երգում» նախագծով հավաք-երգ-քննարկում
  • Խորհրդատվական ժամ

4. Հինգշաբթի

  • «Կարդում ենք դասական արձակ» նախագծի քննարկումների նախապատրաստում
  • «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի շրջանակներում նախակրթարանի հետ աշխատանք Թումանյանի հեքիաթների և Կոմիտասի երգերի շուրջ (Հեքիաթի բեմադրում, ընթացքում երգերի ուսուցում, համադրում հեքիաթի դրվագներին)։
  • Օրվա լրատվության կազմակերպում։ Նախապատրաստում ուսումնական ճամփորդության։

12.00-12.30-հաջորդ օրվա անելիքների նախապատրաստում։

12.30-13.00-ընդմիջում

  • «Կիթառն է երգում» նախագծով հավաք-երգ-քննարկում
  • Ընտրությամբ խմբի պարապմունք

5. Ուրբաթ

  1. Ուսումնական ճամփորդություն
  2. Տպավորությունների գրառում։