11.19.2018

9-րդ դասարանի քննության ուղեցույց

Hayoc-lezu-ev-grak-9-rd-uxecuyc-2018-19

Հայոց լեզու

  1. Լրացրու տառերը և կետադրիր.

Գարուն է մեկն այն անհամար գարուններից որ զար-արել էին երկիրը և որոնցից հարյուրը ապրեց երջանկության ու տխրության բանաստեղծը աշխարհահ-չակ Սաադին։ Առավոտ վաղ զար-նեց նա իջավ պարտեզ նորից լսելու հավքերի երգը և նորից տեսնելու գարնան հրաշքը։ Նայեց Շիրազի դաշտին գարնան շնորհներով ու վարդերով պ-նված որ վաղորդ-նի նիրհն էր առնում պարուրված ճերմակաթ-ր շղա-շներով։ Նստեց ծա-կած հասմիկի թփի տակ Սպահանի գորգի վրա և դողդոջ-ն մատներով բռնեց վարդենու այդ գիշեր փ-ած բողբոջը մոտեցրեց դեմքին։ Սիրո կրակով թ-թ-ուն հովը վարդերի ականջին կուսական շնչով սեր էր շշնջում որ բերել էր հեռավոր սոխակներից։
Աշխարհը վետվետում է անվա-ճան ու սիրավառ ար-եցումով հիշեց Սաադին իր խոսքերը ականջը հավքերի երգին և սպիտակ գլուխը կարմրափ-ի- վարդերի մեջ թաղած։

2. Տեքստից գտիր բարդ բառերը, որոշիր՝ հոդակապով են, թե առանց հոդակապի։

3. Լրաքաղ արա օրվա հետաքրքիր լուրերից, մեկ նախադասությամբ նաև քո վերաբերմունքն արտահայտիր այդ լուրի նկատմամբ։

 

Գրականություն

«Անհաղթ Խալիֆան» ընթերցում, քննարկում.

  • Պատասխանատվություն և անձնական ընտրություն
  • Պացիֆիզմ. դրականն ու բացասականը։
  • Պատերա՞րզմ, թե խաղաղություն ամեն գնով։
  • Ինչի մասին է այս պատմվածքը։

Հնգյակ՝ «Պատերազմ» կամ «Խաղաղասիրություն» թեմայով։

Տանը կարդալ

«Մի հին չինական զրույց» նովելը.

  • Բնական օրենք և հասարակական օրենք։
  • Հնարավո՞ր էր կանխել սփռվող չարիքը։
  • Հասարակության որ հատկանիշներն են նման իրավիճակների ստեղթման պատասխանատուն։
  • Ինչպիսի՞ն պիտի լինի հանրությանը վերաբերող որոշումը նույն հանրությանը չվնասելու համար։ — Գրավոր առաջարկի փորձ, քննադատական մոտեցում կայսեր հրամանին։

 

Հոկտեմբերի գնահատման ցուցակը