11.30.2018

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը և կետադրիր։
    Մեր աչքի առջև էին հինավուրց ճարտարապետական կոթողները վերասլաց գմբեթներով տաճարները։ Որքան իմաստուն մտքեր են բո-բոջել ու ծաղկել նրանց կամարների տակ որքան մագաղաթներ են զար-արվել մեսրոպյան մարգարիտներով ու անկրկնելի գույնզգույն մանրանկարներով։ Այո դա հին ու իմաստուն երկիր էր ա-քատ սակայն վեհ մի երկիր որտեղ գեղջուկի անխոնջ տքնությամբ անջրդի հողերն առատ բերք էին պարգևում ու կյանք տալիս իմաստությանը։Եվ այդ ամենը հիմա անուրջ է որ հ-դս է ցնդել ամպի քուլայի պես։ Այդ երկրից մենք հայերս թողել էինք ու հեռացել անզոր մ-կտալով։ Սուգ ու արտասուք եղավ։ Հե-կլտոցը աղեխար- ճիչերը սիրտ էին կեղեքում կոկորդ խեղ-ում անակնկալ խոր-ակը մոլեգին իջել էր հինավուր- երկրի վրա։ Ան-րեն բռնակալն իր սուրը կա-կա-եց դեպի խոնարհ գեղ-ուկի խեղճ հյուղը և միլ-նավոր ա-բասիր սրտեր խո-խո-եց։ Անթիվ երազներ իսպառ վերացան և անհամար հույսեր նվիրական եթերային ի դերև ելան։ հատուկենտ մարդիկ փրկվեցին այդ ան-րեն հաշվեհարդարից։
  2. Վերլուծիր տրված նախադասությունները։
  • Հնամենի ծանր պահարանի բաց գզրոցներից դուրս էին թափվել գրքերը։
  • Համագումարի նախօրյակին նա ճամփա ընկավ Երևան իրենց նախկին հարևան Սոսոյի սայլով։
  • Իրիկնադեմին Զվարթենք և բոլոր ուխտավորները քաշվեցին խավարած վանքից։
  • Աշակերտները լռիկ ու հնազանդ լցնում էին ծաղկող վարպետի շրջանակները անհրաժեշտ մանրամասներով։

3. Լրաքաղ արա օրվա լրատվական թերթերից։ Քաղածդ լուրը մեկնաբանիր երկու-երեք նախադասությամբ։

4. Ընտրիր ստորև տրված տեքստերից մեկը և թարգմանիր կամ ավարտիր արդեն ընտրածդ տեքստի թարգմանությունը.