Ֆիլմի դիտում, գրքի ընթերցում, քննարկում

Նպատակը՝ սովորողների բանավոր խոսքի զարգացում, քննադատական մտածողության մշակում

Խնդիրները՝ սեփական խոսքի նկատմամբ ուշադրությունը, հիմնավորումը, դիմացինի խոսքը լսելու, դրան համարժեք արձագանքելու ձեւի ընտրությունը։

Մասնակիցները՝ ավագ դպրոցի սովորողներ, դասավանդողներ, այլք։

Առաջարկվող Ֆիլմեր․
«Հանդիպման վայրը»
«Խաղը»

-Տանը դիտիր ֆիլմերը։
-Ամեն ֆիլմի շուրջ ձեւակերպիր 2-3 դրույթ քննարկման համար։
-Քննարկմանը ձեւակերպիր՝ ըստ քեզ որն է ասելիքը․
-որքանով էր ֆիլմը դիտարժան․ ռեժիսորի հնարքները․
-դերասանական խաղը՝ որ դերակատարն էր ամենահամոզիչը, հատկապես ինչ մեթոդով է դա արվում։

ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ
«Հադիպման վայրը»— Անուշ Ասատրյանի ջոկատ
«Հանդիպման վայրը»— Իրինա Ապոյանի ջոկատ
«Հանդիպման վայրը»-Լուսի Ղարիբյան (Իրինա Ապոյանի ջոկատից)
«Խաղը»- Իրինա Ապոյանի ջոկատ
«Խաղը»-Միլենա Քամալյան (Իրինա Ապոյանի ջոկատից)

Առաջարկվող գրական գորխերը՝

1․ Ռաֆայել Դիեստե, «Ինքնասպան տղան»։
2․«Թումանյանի հեքիաթները՝ Կամյուի «Աբսուրդ մարդը» էսսեի լույսի տակ։
3․ Լուգոնես, «Աղե արձանը»․ հեղինակի մտահղացումը, պատմվածքի շերտերը, ընթերցողի «ճանապարհորդությունը» հեղինակի հետեւից։ Ընդհանրացում՝
Գրականությունը դաստիարակո՞ւմ է։
Արվեստի էությունը

Արդյունքներ՝ քննարկումների տեսագրություններ, հրապարակումներ սովորողների բլոգներում։

ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ

«Ինքնասպան տղայի» գաղտնիքը -Ռուզաննա Սարգսյանի ջոկատ
«Ինքնասպան տղան»-Անուշ Ասատրյանի ջոկատ
«Աղե արձան» -Անուշ Ասատրյանի ջոկատ