02.25.2020

Առաջադրանք

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը և կետադրիր։
  2. Տեքստից գտիր բարդ ստորադասական նախադասությունները, որոշիր կապակցման միջոցները։ Որոշիր նաև երկրորդական նախադասության բնույթը՝ դերը գլխավորի մեջ։

Տեքստ

Արիասիրտ հալիձորցիները դույզն-ինչ չէին կասկածում որ անմատչելի և կորթար- ու բրգաձև լեռների միջև ծվարարծ իրենց արծվաբույնը անառիկ է ու անընկճելի։ Նրանք նախ-րոք հայթայթել էին այն ամենը ինչ որ անհրաժեշտ էր խոտի ու մացառի խր-եր, եռացրած ջրով կա-սաներ ահռելի որ-աքարեր։ Զ-րուգիշեր չէին դադարում օրհասական գոտեմարտին ըստ արժանվույն նախապատրաստվելու ձեռնարկումները։ Հ-դս ցնդեցին անօրեն ու ա-բարտավան թշնամու մեր խրոխտ ամրոցը ճրագալույ-ին անակնկալ հարձակումով գրավելու բոլոր ճի-երը։ Թշնամին անցավ հյու-իչ պաշարման արյունաքամ անելով Հալիձորը անառիկ արծվաբույնը։

Առյուծասիրտ Մխիթարը այծենակա-ը ուսին, սևեռուն ու ակնդետ հայացքով հետևում էր ան-ուդար-ին։ Մտասույզ ու ինքնամփոփ նստած նա ծրագրում էր որոգայթներ լարել հակառակորդին հանկարծակիի բերելու նպատակով։ Նա կ-կտուր ինչ-որ բան մռլտաց, ապա ընդոստ շարժումով ոտքի կանգնեց  կարգադրեց ճեպ-նթաց սուրհանդակ ու-արկել Տաթև Բայանդուր իշխանի մոտ։ Նոր էր Բայանդուր իշխանը իր կտրի-ներով դուրս եկել Տաթևից, երբ  երևաց գուժկանն ու լուր բերեց, որ թուրքերը շարժվում են Արարատի կողմից։ Իշխանը որոշեց կտրել ասկյարների ճանապարհը կասեցնելով նրանց առաջընթացը։