10.18.2018

Հայոց լեզու

  1. Թարգմանիր տրված տեքստերից մեկը.
    Աստղաֆիզիկոսները մարդկության զարգացման երեք ճանապարհների մասին
    Կոնֆուցիուսի՝ դաստիարակության մասին 9 կանոնները
    Անգլերեն առակներ (ընտրել)
  2. Կետադրիր տրված նախադասությունները.
  • Ահա երևաց քաղաքի հայրը քաղաքագլուխ Մաթևոս բեյը։
  • Ո՞ւր էիր երեկ ամբողջ օրը։
  • Դնմացը փողոցում էլեկտրական քոշոր լամպն է։
  • Ձորում Բասուտա գետի մյուս ափին թառել են մի քանի տներ։
  • Ես ու որսորդ Անտոնը հենց հաջորդ կիրակի առավոտ կանուխ բռնեցինք անտառի ճանապարհը։
  • Ընդարձակ սենյակը իր տիրոջ քեռի Դավոյին մասին շատ բան էր ասում։
  • Ինքը հայաստանցի Ավետիսն էլ չէր պատմում ընդհանուր հավաքից։
  • Շներից մեկը ցերեկով գողացել էր դուրսը տակառի մեջ թրջոց դրած կաշին։
  • Մուխանը քրտինքը սրբելով տիրուհուց տիկին Վարսենիկից հետո գովում է իր ապրանքը։
  • Իբրև զորականի Վարդանին ժողովուրդը սիրում էր։

Կետադրիր տրված նախադասությունները։

  • Հեծվորը Կոստան աղան էր սպիտաիկ ձիու վրա։
  • Վեց շուն ուներ մեկը մյուսից կատաղի։
  • Որմնախորշի գրադարակից նրան էին նայում մատյանները փղոսկրյա կազմով ոսկեզօծ ու ակնազարդ։
  • Հեծյալները կիսամերկ կմաղքացած օրորվում էին թամբի վրա։
  • Նա գեղեցիկ մի այր էր թախծալի աչքերով։
  • Լաստախելի մոտ ղեկաթիակը բռնած կանգնել էր մի ջլուտ տղամարդ մոտ հիսուն տարեկան։
  • Քարաժայռերից մեկի կատարին կա մի հինավուրց մենաստան բնական պարիսպներով գոտևորված։
  • Շրջադարձի վրա երևացին ծիրանագույն հանդերձներով պատանիները հուժկու մարմիններով։
  • Պճնասեր կանայք հագնված ամենավերջին նորածևությամբ սեթևեթում էին։
  • Սոֆիևկան քաղաքամերձ մի չնաշխարհիկ արվարձան էր գողտրիկ դղյակով։

 

3. Լրացրու բաց թողած տառերը և կետադրիր.

Հեռվում Վանա լճի ալ-ետող ջրերի վրա երևաց մի լաստանավ որ հանդիսավոր դանդաղությամբ սահում էր դեպի Նարեկ գյուղը։ Լաստախելի մոտ ղեկաթիակը բռնած կանգնել էր ջլուտ մի տղամարդ մոտ հի-ուն տարեկան արևից ու քամուց թրծված դեմքով ալեխառն մազ-մորուքով։ Թեև փչում էր սառը քամի բայց նա սովորականի պես վեր էր քշտել քա-անե վերնաշապիկի թևքերն ու անդրավարտի-ի փո-քերը և կկոցած աչքերով կենտրոնացած նայում էր Ա-թամար կղզու ափին ար-անացած վանականին։ Երևում է սրբատես վանականը համընդ-անուր ուշադրության ու երկյուղա-ության առարկա էր։ Փոքրիկ տղան որ նստած էր լաստի մեջ և ակն-դետ հետ-ում էր հոր շարժումներին տարակուսած հարցրեց
Հայրիկ այդ վանականը ճ-նավոր է։
Գրիգոր Նարեկացին է տղաս ապաշխար-ում է թեև ամենասուրբ մարդն է աշխար-ում։

Գրականություն

  1. Գրաբարյան տեքստերի ընթերցում, ձայնագրում։
  2. Մասլոուի՝ պահանջմունքների բուրգը գրականության մեջ։
  3. Անցած գրականության գնահատհում՝ ըստ մարդու մտավոր ու հոգևոր պահանջմունքի։
  4. Խուլիո Կորտասարի միկրոպատմվածքները։ Գնահատել դրանք ըստ Մասլոուի բուրգի (որ մակարդակում գտնվող մարդու մասին է տվյալ պատմվածքը)։

Աշնանային նախագծերի ուսումնասիրում

Advertisements