Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 24-28

Հոկտեմբերի 24

9:00-9:30. պարատուն Մարմարյա սրահում
9:30-10:00. ընդհանուր պարապմունք
10:00-10:45- Մարզիկների խմբի հետ բլոգավարության հմտությունների սեմինարի վարում։
10:50-12:30. աշխատանք սովորողների բլոգների հետ։ Սովորողին ծանուցում իր բլոգում եղած թերության մասին, առցանց աշխատանք բլոգի վրա։ Աշխատանքների գնահատում։ 

12:30-13:00. ընդմիջում

13:00-15:00.

  • Աշխատանք իմ բլոգի վրա, ծրագրերի վերամշակում, վերահրապարակում։ Հոկտեմբերի կատարողականի ամբողջացում, ամփոփում։
  • Սովորողների հետ թերի մնացած աշխատանքների ամբողջացում. («Էթիկետ» ռադիո՝ «Իմ ստեղծագործող դասընկերը», «Հայերենի զարգացման փուլերը», թարգմանություններ անգլերենից և ռուսերենից (Արմինե Գասպարյան «Դպրոցներում պետք է փիլիսոփայություն ուսումնասիրել», 12-րդ դաս.), Գագիկ Ավետիսյան. «Ոգևորությունը վարակիչ է», 10-րդ դաս., Արշամ Նազարեթյան «Բամբասանքի մասին», 10-րդ դասարան, Մերի Մարկոսյան, «Գեղանկարչի գաղտնանկարը՝ անկյան տակ», 10-րդ դասարան, Տիգրան Դանիելյան, «Ֆիզիկոսները ստեղծել են ժամանակի բյուրեղիկ», 10-րդ դասարան (նյութերը՝ այստեղ և այստեղ

Հոկտեմբերի 25

9:00-9:30. պարատուն Մարմարյա սրահում
9:30-10:00. ընդհանուր պարապմունք
10:00-10:00-10:45- Մարզիկների խմբի հետ բլոգավարության հմտությունների սեմինարի վարում։
10:50-12:30. աշխատանք սովորողների բլոգների վրա։ Սովորողին ծանուցում իր բլոգում եղած թերության մասին, առցանց աշխատանք բլոգի վրա։ Աշխատանքների գնահատում։

12:30-13:00. ընդմիջում

13:00-15:00 

  • Խորհրդատվություն ինքնակրթությամբ զբաղվել ցանկացող սովորողներին։
  • Սովորողների հետ թերի մնացած աշխատանքների ամբողջացում. («Էթիկետ» ռադիո՝ «Իմ ստեղծագործող դասընկերը», «Հայերենի զարգացման փուլերը», թարգմանություններ անգլերենից և ռուսերենից (Արմինե Գասպարյան «Դպրոցներում պետք է փիլիսոփայություն ուսումնասիրել»Է12-րդ դաս.), Գագիկ Ավետիսյան. «Ոգևորությունը վարակիչ է», 10-րդ դաս., Արշամ Նազարեթյան «Բամբասանքի մասին», 10-րդ դասարան, Մերի Մարկոսյան, «Գեղանկարչի գաղտնանկարը՝ անկյան տակ», 10-րդ դասարան, Տիգրան Դանիելյան, «Ֆիզիկոսները ստեղծել են ժամանակի բյուրեղիկ», 10-րդ դասարան (նյութերը՝ այստեղ և այստեղ

Հոկտեմերի 26

9:00-9:30. պարատուն Մարմարյա սրահում
9:30-10:00. ընդհանուր պարապմունք
10:00-10:00-10:45- Մարզիկների խմբի հետ բլոգավարության հմտությունների սեմինարի վարում։
10:50-12:30. աշխատանք սովորողների բլոգների վրա։ Սովորողին ծանուցում իր բլոգում եղած թերության մասին, առցանց աշխատանք բլոգի վրա։ Աշխատանքների գնահատում։

12:30-13:00. ընդմիջում

13:00-15:00 Սեփական անավարտ թարգմանությունների ավարտում և հրապարակում։ «Թարգմանիչ» ալմանախի հրապարակում։ Մանկավարժական տեսակետից հետաքրքիր հոդվածի թարգմանում, խմբագրում և հրապարակում։

Հոկտեմբերի 27

9:00-9:30. պարատուն Մարմարյա սրահում
9:30-10:00. ընդհանուր պարապմունք
10:00-12:00 Խորհրդատվություն ինքնակրթություն իրականացնող սովորողներին
12:30-15:00— թափառում քաղաքում 10, 11 և 12-րդ դասարանցիների խմբի հետ, այցելություն այգիներ, զրույցներ շրջապատի մարդկանց հետ։ Ֆիլմերի և ալբոմների պատրաստում, տպավորությունների գրառում, ռադիոնյութերի պատրաստում։

Հոկտեմբերի 28

9:00-9:30. պարատուն Մարմարյա սրահում
9:30-10:00. ընդհանուր պարապմունք
10:00-12:30 լսարանի ձմեռային նախապատրաստում, մաքրում, վերադասավորում, գույքի և տեխնիկայի վիճակի ստուգում, անհրաժեշտության դեպքում՝ նորոգում։

12:30-13:00. ընդմիջում

13:00-15:00- Երկուշաբթի օրվա ուսումնական պարապմունքների նախապատրաստում։

Սովորողներին առաջարկվող աշխատանք՝ առցանց քննարկման համար

  • Ռոբերտ Լուկետիչի «Քսանմեկ» ֆիլմի դիտում առցանց քննրկման համար։ Բեն Մեզրիչի «Հարված կազինոյին» վեպը (ով կգտնի կամ կկարողանա ռուսերեն կարդալ)։
  • Գուրգեն Մահարու «Այրվող այգեստաններ» վեպի ընթերցում առցանց քննրկման համար, էսսեի պատրաստում՝ «Քաղաքականություն և արտաքաղաքականություն» պայմանական թեմայով։
  • Սովորողների ընտրած նյութերի թարգմանություն, թարգմանության որակի առցանց քննարկում։
Advertisements