Կրթահամալիրային լրատվություն

ճամփորդություն Աշտարակով 112
Օհանավաք

Մանկավարժական աշխատողի գարնանային  ճամբարի նախագիծ
Պարապմունքների վայրը
՝ Ավագ դպրոց, 3-1 լսարան
Փորձառության վայրը՝ Կրթահամալիրի տարբեր դպրոցներն ու հաստատությունները, ճամփորդության վայրերը։
Մասնակիցները՝ կրթահամալիրի՝ նախագիծն ընտրած դասավանդողներն ու սովորողները, այլ մասնակիցներ։

Մարտի 26

  1. Լրատվության կազմակերպման խնդիրները (ինչն է խանգարում օպերատիվ ու ամբողջական լրատվություն կազմակերպելուն)
  2. Լրատվության միջոցները (աուդիոլրատվություն և գրավոր լրատվություն)։ Դրանց առանձնահատկությունները նշանակությունը։ Դասավանդողի և սովորողի մասնակցության չափաբաժինը։

Մարտի 27

  1. Գրավոր լրատվության կազմակերպումը։ Լրտվական կաղապար, լրատվական լեզու (գրավոր լրատվություն կազմակերպելու փորձ)։
  2. Խմբագրում և հրապրակում։ Լրատվության օբյեկտիվություն և օպերատիվություն, դրանց նշանակությունը ընթերցող ունենալու համար։

Մարտի 28

  1. Աուդիոլրատվություն։ Բանավոր խոսքի առանձնահատկոււթյունները։ Հաղորդավարի և հաղորդման մասնակցի խոսքերը։ Մեջբերվող խոսք։
  2. Ձայնագրիչի հետ աշխատանք։ Շրջապատում լսվող ձայների նկատմամբ ուշադրություն։

Մարտի 29

  1. Աուդիոմոնտաժ։ Մոնտաժային ծրագրերի ուսումնասիրում։ Մոնտաժի միջոցով ունկնդրման համար հաճելի նյութի ստացումը։
  2. Աուդիոլրատվության կազմակերպում (փորձառություւն)։

 

Մարտի 30

Ճամփորդություն դեպի Արագածոտնի մարզ՝ Աշտարակ։ Հանդիպում գործընկերների հետ։ Ընթացքում ուդիոլրատվության պատրաստում՝ տանը մոնտաժելու և հրապարակելու պայմանով։

One thought on “Կրթահամալիրային լրատվություն

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s