Մասնախմբի գործունեության նախագիծ

d5a5d5b2d5a5d5a3d5b6d5a1d5b1d5b8d680-025.jpg
Եղեգիսում

Նախածային ուսուցումը՝ որպես արդյունավետ միջոց, նաև համագործակցություն է ենթադրում։ Դրա համար տարբեր առարկաների դասավանդողների համագործակցությունը կարող է հրաշալի արդյունք տալ։ Եթե միասին որոշենք նաև այդ արդյունքը հանրային դարձնելու և դրանց հնչեղություն հաղորդելու ձևերի  մասին, կրթած կլինենք մեր կարողության չափով մեզ վստահած սերունդը։ Այս նպատակի համար առաջարկում եմ.

  1. Անցկացնել մասնախմբի անդամների նախաձեռնած կամ մտահղացած նախագծերի հաշվառում, որոշել հնարավոր համագործակցությունը։
  2. Քննարկել իրականացրած նախագծի արդյունքները, համեմատել նախագծածը իրականացրածի հետ։
  3. Մշակել միջոցներ նախագծային ուսուցման միջոցով առարկայական հմտություններն ու գիտելիքի յուրացումն ապահովելու համար։
  4. Նախագծերի ընդարձակում կատարել այնպես, որ հնարավորինս տարբեր ու շատ առարկաներ ընդգրկվեն, շատ սովորողներ իրենց հետաքրքրող մաս գտնեն տվյալ նախագծում։
  5. Նախագծերը բացել ու հասանելի դարձնել նաև կրթահամալիրից դուրս սովորողների համար։
  6. Նախագծերի արդյունքները հրապարակել ու տարածել, ստեղծել նաև արդյունքների փաթեթ՝ այլ օգտատերերի օգտագործման համար։
  7. Ապահովել քաղաքացիական շեշտը նախագծերում։
  8. Ուշադրություն դարձնել նախագծերի իրականացման ընթացքում մասնակիցների (անկախ կարգավիճակից) ճկուն հմտությունների զարգացմանը, մշակել դրանք զարգացնելու ճանապարհները։
  9. Կազմել ամփոփիչ հաշվետվություն տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծերի, դրանց արդյունքների, ձեռքբերումների մասին, քննարկել ձախողումները։
  10. Նախագծերի թեմաներով հոդվածներ պատրաստել։
Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s