Խաղ- ամփոփում «Կարդում ենք» շուրջտարյա նախագծի

goris-2015-029.jpg
Տեսարն Զորաց քարերի անցքից

Նախագիծ՝ ապրիլի 26-ի հատուկ պարապմունքի համար

Գրականությունից

  1. Սովորողների բաժանում խմբերի։
  2. Գրականագիտական և գրականությանը վերաբերող հարցերի ուղղում միմյանց (ըստ խմբերի)։ Հարցին ճիշտ պատասխանած խումբը իրվունք է ստանում նախօրոք պատրաստած բանաստեղծական տողերից վերցնելու։
  3. Հավաքած բանաստեղծական տղերից բանաստեղծությունների կամ բանաստեղծական տների հավաքում։ Որ խումբը ճիշտ և շատ բանաստեղծություն ստանա, հաղթող է։
  4. Բանաստեղծման մրցույթ՝ ընտրում ենք բանաստեղծական կայուն ձև (տրիոլետ, սոնետ, թանկա և այլն) և 10 րոպեում ստեղծագործում այդ ձևով։ Մյուս խումբը գտնում է արժանիքներն ու թերությունները (եթե գնահատող թիմը չի հիմնիավորում իր գնահատականը, չի գտնում արժանիք կամ թերություն, ևձակերպումնրի մեջ թերություններ ունի, պարտվում է)։

Խոսքի մշակույթից

  1. Նախօրոք պատրաստում ենք դրույթներ, որոնք մեր համոզմունքն են։ Գրանցում ենք այդ դրույթները, խաղի ժամանակ ընտրում ենք պատահականությամբ։
  2. Դրույթը գրանցողը պետք է 2 րոպեում այնպես ապացուցի այդ դրույթը, որ հնարավոր չլինի հարց տալ կամ մերժել։ Եթե այնուամենայնիվ հարցեր լինում են, հաղթում է նա, ում ամենաքիչ հարցերն են տրվում։

Ենթադրվող խումբ

10-րդ դասարան

  1. Լիլիթ Գաբրիելյան
  2. Նանոր Հովհաննիսյան
  3. Գլեա Տոնոյան
  4. Ռաիսա Աբդալովա
  5. Շուշան Պետրոսյան
  6. Մարինա Գալստյան
  7. Եվա Բերբերյան
  8. Անգելինա Արզումանյան

11-րդ դասարան

  1. Շուշան Ադամյան
  2. Նարե Մամիկոնյան
  3. Դոնարա Թորոսյան
  4. Լիանա Վահանյան
  5. Մարգարիտա Կարախանյան
  6. Եվա Սարգսյան
  7. Ֆելիքս Եղիազարյան
  8. Գոռ Մարտիրոսյան
Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s