Կարդում-քննարկում ենք

Ամանորի գիշերը՝ մեր այգում (2016թ.)
Ամանորյա գիշեր

Հունվարյան նախագիծ

  1. Քննարկում ենք Ջորջ Օրուելլի «1984» վեպը. քննարկումը վարում է 12-րդ դասարանի սովորող Էդիտա Գալստյանը
  2. Քննարկում ենք ՎԻլյամ Գոլդինգի «Ճանճերի տերը» վեպը։ Քննարկումը կազմակերպում են 10-րդ դասարանի սովորողները։
  3. Կարդում և քննարկում ենք Հովարդ Լավկրաֆտի «Ուլտարի կատուները» պատմվածքը։ Աշխատարանը վարում է Մարինե Ղանդիլյանը։
  4. Կարդում-քննարկում ենք արվեստագետի հետ. Վիգեն Ավետիսի հետ քննարկում ենք Ռեյ Բրեդբերիի «Ժպիտը» և Իսահակյանի «Երկու արվեստագետ» պատմվածքները. մասնակցում են 9-րդ և 10-րդ դասարանների սովորողները։
  5. Համերգ-ներկայացում՝ «Ամերիկյան գրականություն» նախագծով. «Կոտրված սերնդի փշուրները»։ Մասնակիցներ՝ 11-րդ դասարան։
  6. Քննարկում՝ «Ինչ անել, երբ ոչինչ չես կարող անել» ըստ Էնթոնի Բյորջեսի «Լարովի Նարինջ» վեպի։ (Էնթոնի Բյորջես. «Լարովի նարինջ»Ֆիլմը( Հրավիրում է Արփի Սահակյանը

 

Արդյունքներ

  1. Կարդում և քննարկում ենք Հովարդ Լավկրաֆտի «Ուլտարի կատուները» պատմվածքը։ Աշխատարանը վարում է Մարինե Ղանդիլյանը։ — Քննարկման լուսաբանումը
  2. Կարդում-քննարկում ենք արվեստագետի հետ- Հանդիպման լուսաբանումը ,  Սովորողների գրառումներից՝ Մարատ Ստեփանյան, Մանաե Մանուկյան, Մերի Թոռունյան, Լիդիա Կամենդատյան, Մերի Թոռունյան, Գոհար Արղության, Մելինե Ժամկոչյան և այլն։
  3. Քննարկում ենք Վիլյամ Գոլդինգի «Ճանճերի տերը»՝ Մելինե Ժամկոչյան , Տաթև Այվազյան, Քննարկման լուսաբանումը
  4. Քննարկում ենք Էնթոնի Բյորջեսի «Լարովի նարինջ» վեպի մոտիվները. Լիլիթ Գաբրիելյան, Քննարկման լւսաբանումը
  5. Կարդում ենք ամերիկյան գրականություն՝  «Թարգմանիր» ամսագիր, Լիլիթ Գաբրիելյան, Նանոր Հովհաննիսյան, Շուշան Պետրոսյան և այլն

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s