Առցանց ճամբարի նախագիծ

Գոշալիճ
Գոշալիճ

Ուսումնական չորրորդ շրջան՝ մայիսի 25- հունիսի 5

 

  1. Կարդում ենք՝ ինչ ուզում ենք

Սովորողների առաջարկած գեղարվեստական նյութերի ընթերցում, դրանց քննարկման կազմակերպում։
Սովորողը նախօրոք ուղարկում է իր առաջարկած նյութի հղումը կամ վերնագիրը եւ քննարկման նախընտրելի օրը։
Նախապատրաստական փուլում որոշում է հարցերի, թեմաների շրջանակը, որոնց շուրջ ընթանալու է զրույցը։
Մասնակիցները առաջարկված նյութն ընթերցելուց հետո գրառումներ են անում, ուղարկում համակարգող ուսուցչին՝ ինձ (h.khazaryan@mskh.am)

Նշանակված օրը  որոշված ժամին հանդիպում ենք Teams հարթակում։

2. Քննարկում ենք կարդացած, բայց քննարկումը հետաձգած գրականությունը

  • Ալբեր Կամյու. «Օտարը»
  • Դենիել Քիզ. «Ծաղիկներ Էլջերնոնի համար»
  • Եղիշե Չարենց. «Երկիր Նաիրի»

3. Թարգմանական նախագծեր.

  • հետաքրքիր հոդվածների թարգմանում եւ հրապարակում «Թարգմանիր» ամսագրում
  • Տարբեր առարկաներից սովորողների կատարած թարգմանությունների ներկայացում, քննարկում (ինչի համար են թարգմանել, ում դա օգուտ կտա  այլն)։

4. Սովորողների կարողությունների ստուգատես. «Իմ ձեռքբերումները մեկամյա ուսումնական շրջանում»

Ներկայանում են.

  • մայիսի 26-ին՝ Նանոր Հովհաննիսյանը, Տիգրան Սերոբյանը,  Լիդյա Կամենդատյանը, Հասմիկ Ներսիսյանը
  • հունիսի 2-ին՝ Նարեկ Խաչատրյանը, Մարինե Գալստյանը, Մանե Գևորգյանը, Անգելինա Արզումանյանը
  • հունիսի 4-ին՝ Սվետլանա Մելքումյանը, Մերի Թոռունյանը, Գոհար Արղությանը, Մարիամ Հովհաննիսյանը, Հասմիկ Հակոբյանը (9-րդ դասարանցիներ)

5. Մուտքի ճամբար*

  1. Հանդիպումներ, զրույցներ. մասնակցում են կրրթահամալիր ընդունված, ինչպես նաեւ 8-րդ դասարանից Ավագ դպրոց տեղափոխվող սովորողները.
  •  Ավագ դպրոցում իմ կրթությունը՝ սպասելիքներս ու անելիքներս
  • Ընտրություն. ինչ չափանիշներով եմ ընտրություն կատարում։
  • Կարդում ենք այսօր ստեղծվող գրականություն (քննարկումը կազմակերպում են ավագ դպրոցի սովորողներ Ռաիսա Աբդալովան և Մելինե Ժամկոչյանը)

2.  «Սասնա ծռեր» փառատոն. զրույցներ էպոսի թեմաներով.

  • Կերպարները՝ մեզ հայտնի մարդկանց մեջ (կազմակերպում է Տիգրան Սերոբյանը)
  • Կանանց կերպարները- (կազմակերպում է Նանոր Հովհաննիսյանը)
  • Սովորողների առաջարկած թեմաները։

*Մուտքի ճամբարի սովորողները մասնակցում են նաեւ մյուս գործունեություններին։

ԱՄՓՈՓՈՒՄ

  1. Կարդում ենք՝ ինչ ուզում ենք.
  1. Սովորողի կարողությունների գնահատման նախագիծ.

2. Մուտքի ճամբար. հանդիպում-քննարկում 8-րդ դասարանցիների հետ

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s