09.20.2019

Կատարիր առաջադրանքները

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը։
    Մեր աչքի առջև էին հինավուր- ճարտարապետական կոթողները, վերասլաց գմբեթներով տաճարները։ Որքա՜ն իմաստուն մտքեր են բո-բոջել ու ծա-կել նրանց կամարների տակ, որքա՜ն մագաղաթներ են զար-արվել մեսրոպյան մարգարիտներով ու անկրկնելի գույնզգույն մանրանկարներով։ Այո՛, դա հին ու իմաստուն երկիր էր, ա-քատ, սակայն վեհ մի երկիր, որտեղ գեղջուկի անխոնջ տքնությամբ անջ-ի հողերն առատ բերք էին պարգևում ու կյանք տալիս իմաստությանը։Եվ այդ ամենը հիմա անուրջ է, որ հ-դս է ցնդել ամպի քուլայի պես։ Այդ երկրից մենք՝ հայերս, թողել էինք ու հեռացել անզոր մ-կտալով։ Սու- ու արտասու- եղավ։ Հե-կլտոցը, աղեխար- ճիչերը սիրտ էին կեղեքում, կոկորդ խեղ-ում. անակնկալ խոր-ակը մոլեգին իջել էր հինավուր- երկրի վրա։ Ան-րեն բռնակալն իր սուրը կա-կա-եց դեպի խոնարհ գեղ-ուկի խեղճ հյուղը, և միլ-նավոր ա-բասիր սրտեր խո-խո-եց։ Անթիվ երազներ իսպառ վերացան, և անհամար հույսեր՝ նվիրական, եթերային, ի դերև ելան։ Հատուկենտ մարդիկ փրկվեցին այդ ան-րեն հաշվեհարդարից։
  2. Վերականգնիր տրված բառերի հնչյունափոխված մասերի անհնչյունափոխ ձևը.
    զուգահեռ, շահութաբեր, կենսագիր, կուսական, գուժկան, բուսակեր, սառցահատ, քնքշություն, թունավոր, մատենագիր, ձնաբուք, վիմարձան, գիտակ, ընչացք, գիտակ, քրմապետ, ամրոց, օժտված, պղծել, մտացածին։
  3. Սյունակներից ընտրիր մեկական արմատ և նոր բառ ստացիր.
    9-երին
  4. Վանկատիր տրված բառերը, որոշիր՝ քանի բաց ու քանի փակ վանկ կա.
    9-երի1

Գրաբարի ձեռնարկ-մաս 1-ին

Կարդա  «Ձմեռն էանց» բանաստեղծությունը (էջ 9)ուսումնասիրիր բառարանը։ Կատարիր առաջադրանքները։

Հիշիր «Արտաշես և Սաթենիկ» պատմությունը, կարդա այդ պատմության մի հատվածը (էջ 10)։ Կարդա նաև աշխարհաբար հատվածը, համեմատիր։ Գտիր բառային տարբերությունները։