Աշխատարան
Մասնակիցները՝ դասավանդողներ, սովորողներ
Տևողությունը՝ 45-60 րոպե
Ընթացքը՝
- Զրույց՝ «Դարձվածքը և դրա նշանակությունը։ Դարձվածքի առաջացման պայմանները, աղբյուրները»։ Ասացվածքների ընդհանրական իմաստը։
- Դարձվածքային և ասացվածքային մտածողության տարբերությունները տարբեր լեզուներում (մասնակիցները հիշում-առաջարկում են հայերեն դարձվածքներ, ապա միասին գտնում են դրա համարժեքը այլ լեզուներում, փորձում են բացատրել փոխաբերության իմաստը)։ Դարձվածքների և ասացվածքների կիրառումը տարբեր իրադրություններում տարբեր լեզուներով (որ ոճին են հատուկ դարձվածքները, որտեղ ոչ մի կերպ չի կարելի դարձվածք օգտագործել, ինչ է տալիս խոսքին և ինչ կխաթարի, եթե չափից շատ դարձվածքներ օգտագործենք)։
- Փորձ-խաղ՝ բաժանվում ենք խմբերի, փորձում ենք միայն դարձվածքներով հարց ու պատասխան կազմակերպել։ Թարգմանում ենք արդեն ասածը տարբեր լեզուներով։
- Ամփոփում՝ ով ինչ սովորեց (թեկուզ մի դարձվածք այս կամ այն լեզվով)։
Դարձվածքներ՝ տարբեր լեզուներով