Թեման՝ «Հասարակագիտություն և գրականություն» նախագծի շրջանակներում՝ «Հասարակական երևույթները Օրուելլի «Անասնաֆերման» առակում։
Մասնակիցները՝ 10-րդ դասարանի սովորողներ, հյուրեր։
Բովանդակությունը՝
- Հեղափոխություն, նախադրյալները, համախմբման պայմանները, դրանց առկայությունը «Անասնաֆերմայում»։
- Հասարակության շերտերը. Իշխանություններ և հասարակություն։ նրանց հարաբերությունները։ Դմբուզի, Բենիամինի, Մոլիի կերպարները։ Անդեմ հասարակությունը՝ հավեր, գառներ, շներ՝ ինչպես են սրանք դառնում իշխանավորների սատարը։
- Իշխանավորների արտոնավոր դառնալու ճանապարհը հասարակության հանդուրժողականությամբ։ Իշխանավորների՝ իրենց իշխանությունն ապահովելու միջոցները։
- Կարգախոս, հավերժական կառույցներ, հավաքներ. սրանց նշանակությունը իշխանավորների համար և հասարակության համար։
- Ամփոփում՝ «Օրուելլի ուղերձը», որքանով ենք դրան համամիտ, որքանով՝ ոչ։-
- Թեման ներկայացնելու համար՝ 3-5 րոպե
- Խմբերով աշխատելու, պատրաստվելու համար՝ 10 րոպե
- Ամեն խմբի ներկայացման և մտքերի փոխանակման համար 5-7 րոպե
- Ամփոփման համար՝ 5-7 րոպե։