Մանկավարժական աշխատողի գարնանային ճամբարի նախագիծ
Պարապմունքների վայրը՝ Ավագ դպրոց, 3-1 լսարան
Փորձառության վայրը՝ Կրթահամալիրի տարբեր դպրոցներն ու հաստատությունները, ճամփորդության վայրերը։
Մասնակիցները՝ կրթահամալիրի՝ նախագիծն ընտրած դասավանդողներն ու սովորողները, այլ մասնակիցներ։
Մարտի 26
- Լրատվության կազմակերպման խնդիրները (ինչն է խանգարում օպերատիվ ու ամբողջական լրատվություն կազմակերպելուն)
- Լրատվության միջոցները (աուդիոլրատվություն և գրավոր լրատվություն)։ Դրանց առանձնահատկությունները նշանակությունը։ Դասավանդողի և սովորողի մասնակցության չափաբաժինը։
Մարտի 27
- Գրավոր լրատվության կազմակերպումը։ Լրտվական կաղապար, լրատվական լեզու (գրավոր լրատվություն կազմակերպելու փորձ)։
- Խմբագրում և հրապրակում։ Լրատվության օբյեկտիվություն և օպերատիվություն, դրանց նշանակությունը ընթերցող ունենալու համար։
Մարտի 28
- Աուդիոլրատվություն։ Բանավոր խոսքի առանձնահատկոււթյունները։ Հաղորդավարի և հաղորդման մասնակցի խոսքերը։ Մեջբերվող խոսք։
- Ձայնագրիչի հետ աշխատանք։ Շրջապատում լսվող ձայների նկատմամբ ուշադրություն։
Մարտի 29
- Աուդիոմոնտաժ։ Մոնտաժային ծրագրերի ուսումնասիրում։ Մոնտաժի միջոցով ունկնդրման համար հաճելի նյութի ստացումը։
- Աուդիոլրատվության կազմակերպում (փորձառություւն)։
Մարտի 30
Ճամփորդություն դեպի Արագածոտնի մարզ՝ Աշտարակ։ Հանդիպում գործընկերների հետ։ Ընթացքում ուդիոլրատվության պատրաստում՝ տանը մոնտաժելու և հրապարակելու պայմանով։
[…] սրահում 09.20-10.00 պար, պարերգ 10.00-12.30 կրթահամալիրային լրատվություն.նախագծային պարապմունքներ/Հասմիկ Ղազարյան/ […]